Πέμπτη, 7 Δεκεμβρίου 2017

τι πρέπει να τρώμε στα meetings

Αν θέλετε να κάνετε αποτελεσματικά και εποικοδομητικά meetings με τους ανθρώπους σας να συμμετέχουν με όλες τους τις αισθήσεις, ξεχάστε μόνο τον καφέ και τα κουλουράκια.

Χρειαζόμαστε περισσότερη και διαφορετικού είδους διατροφή για να αντέξουμε τα meetings και ο καφές, τα κουλουράκια, τα γλυκά, τα αναψυκτικά και άλλες γρήγορες λύσεις δεν είναι οι κατάλληλες. Στην πραγματικότητα, αυτές είναι από τις χειρότερες επιλογές για να υπάρχουν σε ένα επαγγελματικό meeting, ειδικά αν θέλουμε να κρατήσουμε το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων ζωντανό ή αν μιλάμε για ένα δημιουργικό brainstorming.
Το φαγητό έχει άμεσο αντίκτυπο στην νοητική μας απόδοση, γι’ αυτό και μια κακή απόφαση κατά το γεύμα μπορεί να εκτροχιάσει ένα ολόκληρο απόγευμα. Θα σας εξηγήσω με απλά λόγια τι σημαίνει αυτό. Σχεδόν όλα όσα τρώμε, μετατρέπονται στο σώμα μας σε γλυκόζη, η οποία τροφοδοτεί τον εγκέφαλό μας με την ενέργεια που χρειάζεται για να μένει σε εγρήγορση. Όταν μας λείπει η γλυκόζη, δυσκολευόμαστε να συγκεντρωθούμε και η προσοχή μας αποσπάται εύκολα. Αυτός είναι ένας από τους κυριότερους λόγους που μας είναι δύσκολο να συγκεντρωθούμε με άδειο στομάχι.
Εντάξει, ως εδώ τα έχετε ξαναδιαβάσει. Τώρα, ας προχωρήσουμε στο κομμάτι που δεν δίνουμε και πολλή σημασία: δεν μεταβολίζονται όλα τα φαγητά στο σώμα μας με τον ίδιο ρυθμό. Μερικά, όπως είναι τα ζυμαρικά, το ψωμί, τα δημητριακά και τα αναψυκτικά, απελευθερώνουν γρήγορα τη γλυκόζη τους, οδηγώντας σε έκρηξη ενέργειας που ακολουθείται από πτώση. Άλλα, όπως τα γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, παρέχουν περισσότερη ενέργεια που διατηρείται, αλλά απαιτούν από το πεπτικό μας σύστημα να εργαστεί σκληρότερα, μειώνοντας τα επίπεδα οξυγόνου στον εγκέφαλο και μας κάνουν να αισθανόμαστε υπνηλία. 
Επομένως, κρατάμε στο μυαλό μας ότι τα μικρά και συχνά γεύματα, μας παρέχουν την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να αποδίδουμε στη μέγιστη πνευματική μας απόδοση. Μπορεί να το έχετε επίσης ξαναδιαβάσει πολλές φορές και να το έχετε ξανακούσει άλλες τόσες, όμως είναι η βάση όλων των άλλων συγκεκριμένων αλλαγών που θέλετε να κάνετε για να βελτιώσετε την απόδοσή σας. Διαβάζοντας για υπετροφές εγκεφάλου ή για έξυπνα σνακς στα meetings δεν έχει κανένα νόημα αν δεν ακολουθείτε απλές, όμως πολύ βασικές, αρχές διατροφικής συμπεριφοράς.
Ας δούμε, λοιπόν, μερικές ιδέες για σνακς στα meetings.

Πρωινά meetings

  • Φρέσκα φρούτα: μπανάνες, μήλα, πορτοκάλια, μανταρίνια είναι εύκολα finger foods που δεν δημιουργούν πρόβλημα στο καθάρισμα.
  • Γιαούρτι- Μέλι- Βρώμη- Ξηρούς καρπούς
  • Βραστά αυγά (λευκά και καφέ, αν είστε δημιουργικοί και θέλετε να παίξετε με τα χρώματα)
  • Μπαστουνάκια κίτρινου τυριού, πχ κασέρι, γραβιέρα, κεφαλοτύρι
  • Μικρά κρίθινα παξιμαδάκια
  • Ροφήματα και αφεψήματα: καφές, γάλα, τσάι και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.

Μεσημεριανά meetings

  • Αραβικές πίτες ολικής άλεσης με άπαχο κρέας (γαλοπούλα, άπαχο χοιρινό, κοτόπουλο), κίτρινο τυρί και λαχανικά.
  • Φρούτα
  • Ψητά πατατάκια ή chips λαχανικών (γλυκοπατάτα, καρότα κα)
  • Μπαστουνάκια κίτρινου τυριού, πχ κασέρι, γραβιέρα, κεφαλοτύρι
  • Μικρά κρίθινα παξιμαδάκια
  • Ξηροί καρποί, κυρίως καρύδια, αμύγδαλα, κάσιους, φουντούκια, ηλιόσπορους, κολοκυθόσπορους, λιναρόσπορος, φιστίκια αιγίνης- προσοχή στην ποσότητα, έχουν αρκετές θερμίδες
  • Χούμους με στικς από σέλερι, καρότα, πιπεριές κα
  • Νερό, γλυκό τσάι ή σπιτική λεμονάδα με λίγο ginger

Απογευματινά meetings

  • Ξηροί καρποί, κυρίως καρύδια, αμύγδαλα.
  • Χούμους με στικς από σέλερι, καρότα, πιπεριές κα
  • Φρέσκα φρούτα, όπως μήλα και μανταρίνια
  • Μπάρες δημητριακών βρώμης ή φυτικών ινών
  • Νερό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου