Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Επιμένω ΕΛΛΗΝΙΚΑ!






Θα ήταν πολύ εύκολο και μετέπειτα κερδοφόρο για μένα, να αλλάξω την πορεία μου και από χειροποίητα να το γυρίσω στις εισαγωγές από χώρες που όλοι γνωρίζουμε, μιας και οι τιμές τους πιάνουν πάτο στα περισσότερα προϊόντα. Οι τιμές μου θα ήταν αρκετά χαμηλές, με αρκετό κέρδος και καθόλου άγχος για μένα, μιας και "πουλάνε".

Τα πράγματα είναι δύσκολα για όλους και δεν αποτελώ εξαίρεση, όμως η εύκολη οδός δεν είναι του γούστου μου, ούτε της λογικής μου.

Θέλω να στηρίξω την χώρα μου, τις επιχειρήσεις τις χώρας μου, το ελληνικό εμπόριο...
Οι ώρες και ο κόπος είναι ατελείωτος, όμως δεν μπορείς να πουλάς χειροποίητα και να μην έχουν εμπεριέχουν ψυχή, συναίσθημα, κόπο και χρόνο.

Μ αρέσει η επαφή που έχουμε να ασχολούμαι ξεχωριστά με τον καθένα, γιατί και ο καθένας μας είναι ξεχωριστός. Με έχει κάνει να μην βλέπω  το internet σαν  ένα ψυχρό μέσο επαφής.

Η επιλογή είναι δική σας, εγώ έχω κάνει τις δικές μου...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου