Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

φθινοπώριασε...


Είναι λίγο νωρίς , μόλις 29 Αυγούστου κι όμως νιώθω ότι το Φθινόπωρο είναι ήδη στα πόδια μας.
Μπορεί να μου μοιάζει εμένα, μπορεί όχι.
Σήμερα τα φύλλα έκαναν την εμφάνιση τους πάνω στα πεζοδρόμια. Τα είδα και τα τράβηξα. Τέλος εποχής,τέλος καλοκαιριού.
Άσχημο καλοκαίρι, για μένα τουλάχιστον... άρχισε δύσκολα και τελείωσε άσχημα, πολύ άσχημα...


Φθινοπώριασε....
Πρέπει να συνεχίσω... να γίνω καλύτερος άνθρωπος, να είμαι περισσότερο χαρούμενη, να κάνω πιο όμορφα όνειρα...Κάποιος με βλέπει και του το οφείλω...Να είμαι καλά, να με βλέπει χαρούμενη, να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος...
Να παλεύω, θέλω να καμαρώνει για μένα, όπως πάντα, και τώρα...ακόμα περισσότερο. Είμαι εδώ και θα τα καταφέρω, μπορώ...

Καλό Φθινόπωρο μπαμπά μου!

1 σχόλιο:

  1. Καλό Φθινόπωρο να έχεις φίλη μου γεμάτο χαρά, υγεία και ευτυχία!! Καλό κουράγιο!! Πολλά φιλούθκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή