Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Νομίζω κατοικούσα σε άλλο πλανήτη τόσα χρόνια....!!!



...ήταν Μάρτιος αν δεν κάνω λάθος, στην Τρίπολη...συνάντηση με τον κύριο Χρήστο από την Μαγούλα. Θα ερχόταν να κάτσει μαζί μας. Το δεύτερο που έπρεπε να ξέρω είναι ότι δεν ήταν η "γνωστή" ΜΑΓΟΥΛΑ...γιατί βιάστηκα να πω ότι την ξέρω!
Αμάν ρε παιδί μου χάθηκε ο κόσμος να μην βγάζουν ίδια ονόματα και ρεζιλεύομαι, είπα.
Η Μαγούλα είναι χωριό της Τεγέας μην πετάξεις καμιά πατάτα Έλενα, μου είπαν. Εκτός από τα τόσα ονόματα είχα να θυμάμαι  τώρα και ένα σωρό χωριά!

Μάϊος 2014 πριν από μόλις μια βδομάδα πήγα βόλτα σε κάποια εκλογικά κέντρα του Νομού Αρκαδίας και συγκεκριμένα στην Τεγέα.... Βρέθηκα στην Μαγούλα και έμεινα με ανοιχτό το στόμα! (Ειλικρινά δεν φάνηκε πουθενά αυτό).

Και να πω ότι δεν έχω γυρίσει τόσα χωριά με τους γονείς μου τόσα χρόνια...

Ένα σχολείο τελείως διαφορετικό από το δικό μου, άνθρωποι αγνοί που στην ζωή τους δούλεψαν σκληρά, μια αυθεντικότητα απίστευτη!!!!

Από αυτά τα σχολεία έχουν βγει επιστήμονες, που δεν είχαν ποτέ γονείς να τους πληρώσουν φροντιστήρια ή δεν υπήρχαν.Σχολεία με 3 αίθουσες και προαύλιο χώρο χωρίς γυμναστικές εγκαταστάσεις , κλειστά γυμναστήρια, καντίνες, παρακαντίνες, νοσηλευτήρια, κτλ.

Σε μία μόνο βόλτα των 20 λεπτών μπορείς να δεις την ζωή με άλλο μάτι...και δεν με χάλασε και καθόλου!!!!!!!!

σ ευχαριστώ Σ.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου