Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Η Μεγάλη Πέμπτη και οι χαλκομανίες

Σαν σήμερα πριν πολλά πολλά χρόνια (οκ δεν είμαι και τόσο μεγάλη αλλά τα λες και 20-25 χρόνια πίσω), η μέρα αυτή για μένα ήταν η καλύτερη της Μεγάλης Εβδομάδας.

Ανυπομονούσα να φτιάξω τσουρεκάκια, κουλουράκια και κόκκινα αυγά μαζί με την μαμά!

Αν θυμάμαι καλά η αρχή γινόταν νωρίς το μεσημέρι με μια μεγάλη κατσαρόλα γεμάτη νερό. Πολλές καρτέλες αυγών περίμεναν στον πάγκο της κουζίνας. Φακελάκια με χρώματα κόκκινο, κίτρινο και πράσινο άδειαζαν ένα ένα στην κατσαρόλα. Πολλά αυγά, πολλά χρώματα, τεράστια χαρά!!!!
Επόμενο βήμα να τα περάσουμε με λάδι για να γυαλίζουν, εκεί ξεκινούσε η δική μου δουλειά...

Και μετά οι αγαπημένες μου χαλκομανίες με πουλάκια και λαγουδάκια...νερό σε μπολ και μπλούμ μέσα!!! Δεν ξέρω γιατί δεν ήταν αυτοκόλλητες, έπρεπε να τις βουτήξεις και μετά να τις κολλήσεις πάνω στο αυγό. Τι πατέντα ήταν και αυτή!
...όσο παλιακό μπορεί να μοιάζει σήμερα αυτό, τόσο όμορφο ήταν τότε...



Αναμνήσεις χαραγμένες για μια ζωή!!!

Η καρέκλιτσα μου με περίμενε στις 7 στην εκκλησία, θυμάμαι την μαμά μου να κλαίει κάθε φορά που έβγαινε ο εσταυρωμένος...αναρωτιόμουν γιατί...φέτος ξέρω...

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου