Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Όπου μπορούν να χωρέσουν οι αναμνήσεις...

Από τις πιο αγαπημένες μου βόλτες στην Αθήνα... το Μοναστηράκι.


Λόγο δουλειάς πάω τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.Μόλις τελειώσω από τις δουλειές μου
εκτός από τον καθιερωμένο καφέ που θα πιω χαζεύοντας την Ακρόπολη (και βοηθώντας 2-3 τουρίστες να βρουν τους δρόμους που συνήθως ψάχνουν και κρατάνε τον χάρτη όπως να ΄ναι με αποτέλεσμα να νιώθω πιο άσχετη από αυτούς), αρκετές φορές ο δρόμος μου με βγάζει στα Παλιατζίδικα...(πολλά από αυτά τα "παλιοπράγματα", εγώ τα βρίσκω πολύ όμορφα).

Χτες λοιπόν έπεσα πάνω σε φωτογραφίες από παλιές διαφημίσεις και περιοδικά! Απλά τα λατρεύω όλα αυτά τα χρώματα που έχουν, το ύφος τους, την μυρωδιά τους και τις έξυπνες ατάκες τους.
Ποιός ξέρει πως βρέθηκαν εκεί?



Σίγουρα θα κάνω μια γωνιά με τέτοια καδράκια!!! Δεν ξέρω που, σε ποιο σημείο ή σε ποιο δωμάτιο του σπιτιού, παντού μπορούν να ταιριάξουν, σε οποιοδήποτε σπίτι, σε οποιοδήποτε σημείο!



τις ευχές μου για καλή Ανάσταση, 
Ελενα Τσιάρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου