Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Λίγο ακόμα έμεινε...



Το καλοκαίρι τα έχω την αίσθηση οτι εδώ και 2 χρόνια αργεί να έρθει και φέυγει πιο γρήγορα απ΄ότι παλιά...Δυστυχώς και ευτυχώς δεν το χαίρομαι γιατί είμαι εδώ και δουλεύω.
Μ αρέσει όμως, η δουλειά μου είναι πηγή αισιοδοξίας για μένα στις δύσκολες αυτές εποχές που ζούμε... Απο το τίποτα δημιουγείται κάτι...Κάτι όμορφο, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια!

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ, οι εποχές δεν είναι εύκολες για κανέναν μας, αλλά δεν μ αρέσει να είμαι απαισιόδοξη και δεν θέλω να είναι κανείς, γιατί ότι έχεις το εισπράτει και ο άλλος!

Σας εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, και εγώ θα είμαι εδώ ετοιμάζοντας τα φθινοπωρινο-χειμωνιάτικα μου...και φυσικά σανδάλάκια για ένα μήνα ακόμα, ελπίζω και παραπάνω!
Λατρεύω το καλοκαίρι και δεν θέλω να φύγει!!!!!!!



Φιλικά
Ελενα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου